Empatyczna komunikacja ma kluczowe znaczenie w czasie wojny. Pomaga nam wspierać się nawzajem, dzielić emocjami i rozumieć potrzeby innych. Musimy się przygotować na zupełnie nowe wyzwania takie jak: zatrudnienie rosyjskich obywateli, oburzenie opinii publicznej wywołane niewystarczającym zaangażowaniem organizacji międzynarodowych w wojnę, radzenie sobie z pracownikami uciekającymi przed wojną, stygmatyzacja osób z Białorusi, Rosji i Ukrainy. Warto przygotować organizację na takie sytuacje.

Program:

  • Skuteczne komunikowanie o wojnie: wewnętrznie i zewnętrznie. Dobre praktyki
  • Jak skutecznie komunikować stanowisko swojej organizacji w sprawie wojny?
  • Reagowanie na emocje związane z wojną
  • Jak komunikować się empatycznie ze wszystkimi pracownikami?
  • Jak pielęgnować kulturę inkluzywnej komunikacji i wsparcia w czasie kryzysu?
  • Jakich słów i zwrotów używać do opisywania wojny? Przykłady i dobre praktyki
  • Zasady języka inkluzywnego w kontekście pracowników polskich, ukraińskich, rosyjskich i białoruskich
  • Sesja Q&A

Sesja realizowana jest w formie webinarium (1-2 godzin).
Język: polski lub angielski
 


Chcesz być na bieżąco? Zostaw nam swój e-mail.

O nas

Diversity Hub to think-tank, którego misją jest rozwój biznesu dzięki różnorodności.

Kontakt

Ul. Poznańska 6/4
30-012 Kraków

(12) 353 05 59