Empatyczna komunikacja ma kluczowe znaczenie w czasie wojny. Pomaga nam wspierać się nawzajem, dzielić emocjami i rozumieć potrzeby innych. Musimy się przygotować na zupełnie nowe wyzwania takie jak: zatrudnienie rosyjskich obywateli, oburzenie opinii publicznej wywołane niewystarczającym zaangażowaniem organizacji międzynarodowych w wojnę, radzenie sobie z pracownikami uciekającymi przed wojną, stygmatyzacja osób z Białorusi, Rosji i Ukrainy. Warto przygotować organizację na takie sytuacje.
Program:
- Skuteczne komunikowanie o wojnie: wewnętrznie i zewnętrznie. Dobre praktyki
- Jak skutecznie komunikować stanowisko swojej organizacji w sprawie wojny?
- Reagowanie na emocje związane z wojną
- Jak komunikować się empatycznie ze wszystkimi pracownikami?
- Jak pielęgnować kulturę inkluzywnej komunikacji i wsparcia w czasie kryzysu?
- Jakich słów i zwrotów używać do opisywania wojny? Przykłady i dobre praktyki
- Zasady języka inkluzywnego w kontekście pracowników polskich, ukraińskich, rosyjskich i białoruskich
- Sesja Q&A
Sesja realizowana jest w formie webinarium (1-2 godzin).
Język: polski lub angielski