Wiele zespołów z miesiąca na miesiąc staje się wielokulturowymi. W zależności od kraju pochodzenia, ich członkowie będą prezentować różne podejście do pracy w zespole, do procesu podejmowania decyzji, do planowania. W niektórych regionach jasne jest, że powinno się podążać wytyczoną przez przełożonego drogą, w innych ceni się samodzielne szukanie wyjścia z każdej sytuacji. Współpracownicy z zagranicy mogą mieć na te sprawy naprawdę bardzo różne spojrzenie.
I w tym właśnie pomagamy: nazywamy różnice w stylu pracy obcokrajowców, dajemy wskazówki jak zwiększyć efektywność pracy w zespole międzykulturowym, dajemy narzędzia do podtrzymania wprowadzonych zmian. A przede wszystkim staramy się otworzyć oczy członkom zespołów i osobom z innych krajów, że inny - nie znaczy gorszy.
Program:
- Podstawy kompetencji międzykulturowej
- Wpływ kultury na zachowania w biznesie
- Konstruktywne podejście do różnic międzykulturowych: narzędzie D.I.E.
- Różnice i podobieństwa międzykulturowe w zakresie (praca na case study):
- stosunku do przełożonego
- podejmowania decyzji
- budowania zaufania
-terminowości
- Praktyczny trening komunikacji z wybranymi kulturami
- Kluczowe narzędzia do zarządzania wielokulturowym zespołem
Sesja realizowana jest w formie webinarium (1- 2 godzin) lub warsztatów (4-8 godzin).
Język: polski lub angielski